Згідно зі статтею 45 Закону України “Про запобігання корупції” та ураховуючи наявну можливість подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у деяких держслужбовців виникають питання у зв’язку із втратою (з різних причин) доступу до власної електронної пошти, яка закріплена за держслужбовцем в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — Реєстр), і як наслідок – у особи виникає проблема при подачі декларації.

Надаємо алгоритм дій у вказаній ситуації для поновлення доступу до Реєстру. На вибір можна використати один з нижче приведених варіантів.

І. Зміну електронної пошти можна зробити в особистому кабінеті особи в Реєстрі.

Для цього потрібно:

  1. Перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login
  2. Увійти до системи з використанням особистого електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Далі за посиланням. Памятка 3