З огляду на ситуацію, яка наразі панує в Україні щодо поширення коронавірусної інфекції, Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області продовжує працювати в автономному режимі та гарантує громадянам можливість подавати звернення:

Слід зауважити, що надсилати документи до Головного управління через скриньку для отримання вхідної кореспонденції рекомендується тільки у разі наявності усіх додатків, вказаних в заяві, а також переконавшись щодо коректності їх оформлення.

Проєкти землеустрою на затвердження подаються виключно через  Центри надання адміністративних послуг. Без відмітки ЦНАПів документи повертаються без розгляду.

Вилучення документів зі скриньки здійснюється щоденно до 15.00.

Консультуватися з фахівцями Головного управління можна за допомогою:

  • телефонної гарячої лінії: 0(522)55 11 55; 0 800 300 808;
  • через сервіс електронних послуг Держгеокадастру;
  • дію Громадської приймальні, що створена для  щоденної консультації громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем.