Протягом третього кварталу 2016 року робота Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» № 109 від 07 лютого 2008 року, рішеннями Кабінету Міністрів України, інструкцією та положенням про порядок розгляду письмових та усних звернень громадян тощо.

Діяльність Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться аналізи та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують. Особлива увага приділяється аналізу причин повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

За затвердженими графіками керівниками Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області проводяться виїзні прийоми та особисті прийоми громадян. Так, протягом третього кварталу поточного року проведено 12 прийомів громадян, з них 9 особистих, безпосередньо у приміщенні Головного управління, та 3 виїзні (у Відділах Держгеокадастру у Бобринецькому, Новомиргородському, Гайворонському районах області), на які загалом звернулося 88 громадян (78 – особисті; 10 – виїзні).

Забезпечено сприятливі умови для відвідувачів у приміщенні управління. При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей на звернення громадян.

Постійно проводиться робота з аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників, недопущення упередженості, халатності та формалізму при розгляді порушених у зверненнях питань.

Актуальними в зверненнях громадян є питання щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей на думку заявників. Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних Управлінь/Відділів Держгеокадастру у районах області.

У передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять на розгляд через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом третього кварталу поточного року до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області надійшло 192 звернення, з яких 171 розглянуто, 21 знаходиться на розгляді. Крім цього, до Головного управління через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 42 звернення громадян, з яких 38 розглянуто, 4 перебувають на розгляді. Через інтернет-кабінет надійшло 35 звернень громадян з Урядового контактного центру, з яких 29 розглянуто,  6 перебувають на розгляді.