Керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом третього кварталу 2017 року проведено 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Загалом було прийнято 110 громадян, що звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно відведення земельних ділянок у власність, виготовлення технічної документації на земельну ділянку, яка перебуває в постійному користуванні, щодо ведення особистого селянського господарства, забезпечення землею учасників АТО тощо.  Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних структурних підрозділів Головного управління.

При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.

Загалом до Головного управління протягом третього кварталу поточного року надійшло 365 звернень, із яких розглянуто 310 та 55 знаходиться на розгляді.

Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області у передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом зазначеного періоду до Головного управління надійшло 73 таких звернення, із яких 11 перебувають на розгляді.

Через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 54 звернення громадян, із яких розглянуто 49 та 5 перебувають на розгляді.

Через інтернет-кабінет надійшло 42 звернення громадян з Урядового контактного центру. Із них 32 звернення розглянуто та 10 перебувають на розгляді.

На офіційному веб-сайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.