У ІІ кварталі поточного року у зв’язку з вжиттям обмежувальних заходів під час дії карантину щодо запобігання поширенню коронавірусу (COVID-19)  Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області тимчасово призупинені особисті (виїзні) прийоми керівництвом відомства. Загалом з початку року проведено 13 особистих прийомів громадян, із них 6 виїзних. Під час даних заходів загалом було прийнято 63 громадянина, які звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей, на думку заявників, тощо.

Враховуючи актуальність питань у земельній  сфері для землекористувачів, зокрема наявність великої кількості звернень громадян до установи, забезпечення безперебійного надання послуг, передбачених чинним законодавством, ГУ Держгеокадастру області відновлено дію Громадської приймальні. Вона діє з метою щоденної консультації громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем. Таким чином консультації отримали 60, а з початку року – 205 громадян.

Слід зазначити, що при розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.

Зокрема, за ІІ квартал

  • до Головного управління від фізичних та юридичних осіб загалом надійшло 209 звернень, всі розглянуто.

Також розглядаються звернення, що надходять:

  • через Кіровоградський обласний контактний центр: надійшло 30 звернень, всі розглянуто;
  • через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України: надійшло 9 звернень громадян, всі розглянуто;
  • з Урядового контактного центру: надійшло 83 звернення громадян, всі розглянуто.

На офіційному вебсайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.