Для отримання інформації про доходи рекомендуємо всім суб’єктам декларування замовляти довідку про доходи в електронному вигляді.

Звертаємо увагу, що інформація про доходи за повний 2021 рік (тобто за всі 4 квартали) станом на 10 лютого 2022 року вже оновлена.

На офіційному порталі ДФС в «Електронному кабінеті платника» функціонує сервіс «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків.

Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можна отримати у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.

Для цього необхідно:

  • увійти до Електронного кабінету платника через офіційний веб-портал ДФС за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/;
  • обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);
  • обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, CD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК;
  • вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти»;
  • обрати розділ «ЕК для громадян»;
  • обрати «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути «+Створити».

У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором. Після заповнення послідовно натисніть «Перевірити», «Зберегти», а також «Підписати» та «Відправити».

Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система напише «Помилка» та виділить рожевим кольором відповідні поля.

Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Перевірити».

Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.

Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить повідомлення.

Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.