Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області у щоденній роботі вживає заходів щодо забезпечення права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистому прийомі, шляхом використання електронної пошти для написання електронних звернень та ін. Зазначена діяльність спрямована на вирішення порушених проблем та задоволення вимог заявників у терміни, визначені чинним законодавством. 

Громадянам гарантується можливість подавати звернення:

в паперовому вигляді поштою на адресу ГУ.

в електронному вигляді за електронною адресою:  [email protected].

Так, за ІI квартал 2024 року від громадян надійшло 130 звернень із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування. Зокрема, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, ведення  Державного земельного кадастру, виправлення помилок у технічній документації землеустрою.

Із яких:

На Гарячу лінію Держгеокадастру – 2
З Урядового контактного центру – 1
Під час особистого прийому керівництва ГУ – 3
Поштовими відправленнями через уповноважену особу чи подані особисто громадянами – 124

Крім цього надійшло 5 запитів на публічну інформацію.

Загалом за січень-червень 2024 року від громадян надійшло 263 звернення і 14 запитів на публічну інформацію.

На усі звернення і запити надано вичерпні роз’яснення та консультації у строки, передбачені чинним законодавством.