Керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом першого кварталу 2017 року проведено 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Загалом було прийнято 132 громадянина, що звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей на думку заявників. Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних структурних підрозділів Головного управління.
При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.
Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області у передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять на розгляд через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом першого кварталу надійшло 57 таких звернень, з яких 14 перебувають на розгляді. Крім того безпосередньо до Головного управління надійшло 316 звернень, з яких розглянуто 265 звернень та 51 знаходиться на розгляді. Через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 62 звернення громадян, з яких розглянуто 56 звернень та 6 перебувають на розгляді. Через інтернет-кабінет надійшло 22 звернення громадян з Урядового контактного центру, з яких 18 звернень розглянуто та 4 перебувають на розгляді.
На офіційному веб-сайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.