На таку тему у Кропивницькому відбувся тренінг, проведений у Центрі розвитку місцевого самоврядування. Це був перший із чотирьох запланованих цього літа та восени заходів для представників об’єднаних територіальних громад, які планують у майбутньому створити свої медіа. Під керівництвом досвідченої  тренерки Ольги Гріднєвої учасники заходу, а серед них ті, що працюють у новостворених ЗМІ ОТГ, дізналися багато нового та необхідного у їхній подальшій роботі. Зокрема те, що такі нові медіа, де їм доводиться працювати, мають назву гіперлокальних. Ці онлайнові або друковані малоформатні медіа розповідають  про актуальні новини з життя локальної спільноти, надають рекламу місцевих продуктів, підприємств, інтерв’ю із лідерами громадської думки та іншу важливу інформацію й оголошення. У т.ч. й з питань земельного законодавства та земельних відносин.

На тренінгу також йшлося про  виклики і загрози маленьких ЗМІ. Та про взаємодію таких медіа з владою, громадськими організаціями, політичними партіями, що існують на конкретній території. А також не оминули питання щодо формування і реалізації редакційної політики для гіперлокального медіа.

Цікаві думки з цього приводу висловлювали Віктор Головобородько із Новопразької та Олександр Зінов’єв із Соколівської об’єднаних територіальних  громад.

Було зазначено, що локальне, як відомо, є найважливішим аспектом глобального. Це стосується і модної тенденції останніх років – гіперлокальних медіа. Вони стали потужним інструментом розвитку місцевих спільнот у багатьох країнах світу. Повільно, але впевнено розвиваються вони і в Україні. Організатори проекту сподіваються, що новостворені ЗМІ знайдуть свою нішу у медіа-просторі області задля оперативного висвітлення процесів і подій в ОТГ та встановлення стійкого діалогу між громадами та органами місцевого самоврядування.

Довідково.

Громадська організація «Прес-клуб реформ» протягом 2018-2019 років втілюватиме у життя проект «Голоси Громад» у Кіровоградській, Полтавській та Дніпропетровській областях завдяки щедрій підтримці американського народу у вигляді гранту від Посольства США в Україні. Метою проекту є сприяння розвитку свободи преси в об’єднаних територіальних громадах, особливо у сільській місцевості, а також підвищення активності місцевих спільнот в ході процесів децентралізації та удосконалення навичок місцевих журналістів, блогерів і медіа-активістів.