Загальна кількість звернень громадян за липень 2021 року: | 86 |
Кількість усних звернень, прийнятих на особистому прийомі керівництвом ГУ | 0 |
Кількість звернень, що надійшли на Гарячу лінію Держгеокадастру | 3 |
Кількість звернень, що надійшли до ГУ з Урядового контактного центру | 32 |
Кількість письмових звернень, що надійшли поштовими відправленнями, через уповноважену особу чи подані особисто громадянами | 51 |
Кількість повторних звернень: | 5 |
Протягом липня 2021 року до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області надійшло 86 звернень громадян, переважна частина з яких порушувала такі основні питання:
Щодо охорони земель та контролю за їх використанням –19 звернень;
Щодо питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян – 40 звернень;
Щодо ведення Державного земельного кадастру, в тому числі – щодо виправлення помилок –14 звернень;
Щодо роз’яснень земельного законодавства – 13 звернень.