Якщо ви не знайшли відповіді на ваше запитання та потребуєте технічної допомоги у роботі з Реєстром декларацій та Реєстром порушників, ви можете звернутись до НАЗК:

Графік роботи технічної допомоги: понеділок – четвер з 9.00 по 18.00, п’ятниця з 9.00 по 16.45.

I. Особливості технічних помилок, що пов’язані з електронною поштою

Питання: 1-3

II. Питання щодо внесення змін у декларацію чи її видалення

Питання: 4-7

III. Виникають технічні питання щодо повідомлення про суттєві зміни в майновому стані

Питання: 8-9

IV. Особливості роботи Реєстрів із застарілими операційними системами та мобільними пристроями (Android, iOS, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 98, Windows 95 тощо)

Питання: 10-12

V. При роботі з Реєстрами виникають помилки з кодом у назві, наприклад: 1116916, 24, 5, 50, 51 тощо

Питання: 13-27

VI. Виникли питання щодо кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

Питання: 28-38

VII. Технічні питання, що виникають під час роботи з Реєстром порушників

Питання: 39-43

VIII. Виникають інші технічні питання

Питання: 44-56