Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області у щоденній роботі вживає заходів щодо забезпечення права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистому прийомі, шляхом використання електронної пошти для написання електронних звернень та ін. Зазначена діяльність спрямована на вирішення порушених проблем та задоволення вимог заявників у терміни, визначені чинним законодавством.

Громадянам гарантується можливість подавати звернення:

в паперовому вигляді поштою на адресу ГУ.

в електронному вигляді за електронною адресою:  [email protected].

За ІІІ квартал 2023 року від громадян надійшло 87 звернень. Із яких:

На Гарячу лінію Держгеокадастру – 7
З Урядового контактного центру – 11
Поштовими відправленнями через уповноважену особу чи подані
особисто громадянами – 69

На всі звернення надано вичерпні роз’яснення та консультації у строки, передбачені чинним законодавством.

Крім цього надійшло 39 запитів на публічну інформацію, на які надано відповіді у строки, передбачені чинним законодавством.