| Загальна кількість звернень громадян за листопад 2021 року: | 50 | 
| Кількість усних звернень, прийнятих на особистому прийомі керівництвом ГУ | 0 | 
| Кількість звернень, що надійшли на Гарячу лінію Держгеокадастру | 2 | 
| Кількість звернень, що надійшли до ГУ з Урядового контактного центру | 19 | 
| Кількість письмових звернень, що надійшли поштовими відправленнями, через уповноважену особу чи подані особисто громадянами | 29 | 
| Кількість повторних звернень: | 4 | 
Протягом листопада 2021 року до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області надійшло 50 звернень громадян, переважна частина з яких порушувала такі основні питання:
Щодо охорони земель та контролю за їх використанням – 5 звернень;
Щодо ведення Державного земельного кадастру, в тому числі – щодо виправлення помилок – 14 звернень;
Щодо отримання витягу з НГО –2 звернення;
Щодо надання роз’яснень земельного законодавства – 29 звернень.
							
												
						
							
												
						
							
												
						





