У ІІІ кварталі поточного року у зв’язку з вжиттям обмежувальних заходів під час дії карантину щодо запобігання поширенню коронавірусу (COVID-19) Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області тимчасово призупинені особисті (виїзні) прийоми керівництвом відомства. Загалом з початку року проведено 13 особистих прийомів громадян, із них 6 виїзних. Під час даних заходів загалом було прийнято 63 громадянина, які звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей, на думку заявників, тощо.
Враховуючи актуальність питань у земельній сфері для землекористувачів, зокрема наявність великої кількості звернень громадян до установи, забезпечення безперебійного надання послуг, передбачених чинним законодавством, ГУ Держгеокадастру області діє Громадська приймальня. Вона створена з метою щоденної консультації громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем. За ІІІ квартал звернулося до Громадської приймальні за наданням консультацій та роз’яснень 141, а з початку року – 346 громадян.
Слід зазначити, що при розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.
Зокрема, за ІІІ квартал
- до Головного управління від фізичних та юридичних осіб загалом надійшло 288 звернень, всі розглянуто.
Також розглядаються звернення, що надходять:
- через Кіровоградський обласний контактний центр: надійшло 14 звернень, всі розглянуто;
- через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України: надійшло 2 звернення громадян, всі розглянуто;
- з Урядового контактного центру: надійшло 78 звернень громадян, всі розглянуто.
На офіційному вебсайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.