Загальна кількість звернень громадян за липень 2020 року: | 166 |
Кількість усних звернень, прийнятих на особистому прийомі керівництвом ГУ | 0 |
Кількість звернень, що надійшли на Гарячу лінію Держгеокадастру | 60 |
Кількість звернень, що надійшли до ГУ з Урядового контактного центру | 33 |
Кількість письмових звернень, що надійшли поштовими відправленнями, через уповноважену особу чи подані особисто громадянами | 73 |
Кількість повторних звернень: | 2 |
Протягом липня 2020 року до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області надійшло 166 звернення громадян, переважна частина з яких порушувала такі основні питання:
Щодо охорони земель та контролю за їх використанням –6 звернень;
Щодо питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян – 36 звернень;
Щодо ведення Державного земельного кадастру, в тому числі – щодо виправлення помилок – 3 звернення;
Щодо роз’яснення земельного законодавства – 12 звернень;
Щодо виправлення помилок у висновку експерта – 50 звернень;
Щодо отримання копій документів – 5 звернень;
Щодо інших питань пов’язаних з земельним законодавством – 51 звернення;
Щодо можливого вчинення корупційних дій – 2 звернення;
Щодо оренди земель – 1 звернення.