Керівництво Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом І кварталу 2020 року провело 13 особистих прийомів громадян, із них 6 виїзних. Під час даних заходів загалом було прийнято 63 громадянина, які звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей, на думку заявників, тощо.
Слід зазначити, що при розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.
Задля щоденної консультації громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем при ГУ (як і при усій мережі головних управлінь в областях Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру) створено і активно функціонує громадська приймальня.
Також сільські мешканці мають можливість звернутися до керівництва Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області безпосередньо у сільських радах. Затверджено графік виїзних особистих прийомів громадян керівництвом ГУ у сільських радах.
Упродовж І кварталу 2020 року безпосередньо до Головного управління від фізичних та юридичних осіб загалом надійшло 376 звернень. З них 360 розглянуто та 16 перебуває на розгляді.
Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області розглядаються звернення, що надходять
- через Кіровоградський обласний контактний центр: надійшло 15 звернень, 4 знаходяться на розгляді;
- через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України: надійшло 6 звернень громадян, всі розглянуто;
- з Урядового контактного центру: надійшло 98 звернень громадян, всі розглянуто.
На офіційному вебсайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.