Загальна кількість звернень громадян за листопад 2019 року: | 121 |
Кількість усних звернень, прийнятих на особистому прийомі керівництвом ГУ | 14 |
Кількість звернень, що надійшли на Гарячу лінію Держгеокадастру | 10 |
Кількість звернень, що надійшли до ГУ з Урядового контактного центру | 47 |
Кількість письмових звернень, що надійшли поштовими відправленнями, через уповноважену особу чи подані особисто громадянами | 50 |
Кількість повторних звернень: | 11 |
Протягом листопада 2019 року до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області надійшло 121 звернення громадян, переважна частина з яких порушувала такі основні питання:
Щодо виконання рішень суду – 2 звернення;
Щодо повернеення судового збору – 3 звернення;
Щодо охорони земель та контролю за їх використанням – 15 звернень;
Щодо порушення норм земельного законодавства – 11 звернень;
Щодо питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян – 47 звернень;
Щодо ведення Державного земельного кадастру, в тому числі – щодо виправлення помилок – 8 звернень;
Щодо неналежного виконання умов договорів оренди землі, продовження (поновлення) – 10 звернень;
Щодо роз’яснення земельного законодавства – 11звернень;
Щодо отримання копій наказів – 2 звернення;
Скарги на дії посадових осіб – 1 звернення;
Щодо виправлення помилок у висновку експерта – 10 звернень;
Інші питання пов’язані з земельним законодавством – 1 звернення.