Керівництво Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом ІІІ кварталу 2019 року провело 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Під час даних заходів загалом було прийнято 33 громадянина, що звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей, на думку заявників, тощо.

Слід зазначити, що при розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.

Упродовж третього кварталу 2019 року безпосередньо до Головного управління від фізичних та юридичних осіб загалом надійшло 259 звернень. З них 258 розглянуто та 1 перебуває на розгляді.

Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області розглядаються звернення, що надходять

–  через Кіровоградський обласний контактний центр: надійшло 13 звернень, усі розглянуті;

–  через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України: надійшло 20 звернень громадян, всі розглянуто;

–  з Урядового контактного центру: надійшло 49 звернень громадян, всі розглянуто.

На офіційному вебсайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.