Керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом другого кварталу 2018 року проведено 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Загалом було прийнято 64 громадянина, що звернувся із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, стосовно порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей на думку заявників тощо. Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних структурних підрозділів Головного управління.
При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.
Загалом до Головного управління протягом другого кварталу поточного року надійшло 349 звернень, з яких розглянуто 320 та 29 знаходиться на розгляді.
Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області у передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом зазначеного періоду до Головного управління надійшло 58 таких звернень, із яких 8 перебувають на розгляді.
Через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 32 звернень громадян, із яких розглянуто 28 звернень та 4 перебуває на розгляді.
Через інтернет-кабінет надійшло 22 звернень громадян з Урядового контактного центру, з яких 20 звернень розглянуто та 2 перебувають на розгляді.
На офіційному веб-сайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.