Керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області протягом другого кварталу 2017 року проведено 12 особистих прийомів громадян, із них 3 виїзні. Загалом було прийнято 122 громадянина, що звернулися із актуальних питань землеустрою і землевпорядкування, щодо надання роз`яснень чинного земельного законодавства України, порушення строків розгляду звернень та неправомірних відповідей на думку заявників. Громадяни скаржаться на діяльність окремих працівників, зокрема сільських рад, районних державних адміністрацій, міських рад та територіальних структурних підрозділів Головного управління.
При розгляді звернень не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неточних відповідей. Триває робота з проведення аналізу причин надходження повторних звернень громадян та вживаються заходи щодо недопущення безпідставних відмов у задоволенні законних вимог заявників.
Також Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області у передбачений законодавством термін розглядаються звернення, що надходять через Кіровоградський обласний контактний центр. Так, протягом другого кварталу до Головного управління надійшло 83 таких звернення, з яких 13 перебувають на розгляді. Крім того безпосередньо до Головного управління надійшло 370 звернень, із яких розглянуто 286 та 84 знаходиться на розгляді.
Через автоматизовану систему електронного діловодства з Гарячої лінії Держгеокадастру України надійшло 48 звернень громадян, з яких розглянуто 46 та 2 перебувають на розгляді. Через інтернет-кабінет надійшло 27 звернень громадян з Урядового контактного центру, з яких 23 звернення розглянуто та 4 перебувають на розгляді.
На офіційному веб-сайті оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, постійно інформується населення про заходи, які вживаються для вирішення проблем, які хвилюють громадян.