У зв’язку із запуском з 15.08.2016 року системи подання та оприлюднення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави, суб’єктам декларування категорії «Б» необхідно отримати електронний цифровий підпис для подальшого використання його в системі електронного декларування.
Послугу електронного цифрового підпису можна отримати на безоплатній основі в: акредитованих центрах сертифікації ключів органів юстиції України, Державної казначейської служби України, Державної фіскальної служби України.
Вхід до системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави здійснюється на офіційному веб-сайт Національного агентства з питань запобігання корупції: http://nazk.gov.ua (розділ «Задекларуй»).
Крім того, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.08.2016 № 1 «Про внесення змін до деяких рішень Національного агентства з питань запобігання корупції щодо функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» було перенесено початок роботи системи подання та оприлюднення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави на 01.09.2016 року. Суб’єкти декларування, які до набрання чинності цим рішенням, подали до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, виправлені декларації, повинні невідкладно, але не пізніше семи календарних днів, які обраховуються, починаючи з 01 вересня 2016 року, перевірити зміст поданих ними до Реєстру вказаних документів та у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей в них подати виправлені документи.