Урядова «гаряча лінія»– механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

 Урядова «гарячаCabinet_of_Ukraine лінія» 1545 працює цілодобово

 Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл безкоштовні.

Для мешканців м. Києва та для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»:

+38 (044) 284-19-15.

Працює «гаряча лінія» для підприємців
0-800-503-045

 Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу лінію».

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

 Подати електронне звернення

 На базі Урядового контактного центру цілодобово працюють спеціалізовані «гарячі лінії»:

з питань інформування громадян України, які переселяються із тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і міста Севастополь та регіонів проведення антитерористичної операції в інші регіони України;

– з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.

Будь ласка, звертайтесь на вищезазначені спеціалізовані «гарячі лінії» за номером телефону 1545, +38 (044) 284-19-15 (для мешканців м. Києва та для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua