Загальна кількість звернень громадян за листопад 2019 року: 121
Кількість усних звернень, прийнятих на особистому прийомі керівництвом ГУ 14
Кількість звернень, що надійшли на Гарячу лінію Держгеокадастру 10
Кількість звернень, що надійшли до ГУ з Урядового контактного центру 47
Кількість письмових звернень, що надійшли поштовими відправленнями, через уповноважену особу чи подані особисто громадянами 50
Кількість повторних звернень: 11

Протягом листопада 2019 року до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області надійшло 121 звернення громадян, переважна частина з яких порушувала такі основні питання:

Щодо виконання рішень суду – 2 звернення;

Щодо повернеення судового збору – 3 звернення;

Щодо охорони земель та контролю за їх використанням – 15 звернень;

Щодо порушення норм земельного законодавства – 11 звернень;

Щодо питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян – 47 звернень;

Щодо ведення Державного земельного кадастру, в тому числі – щодо виправлення помилок – 8 звернень;

Щодо неналежного виконання умов договорів оренди землі, продовження (поновлення) – 10 звернень;

Щодо роз’яснення земельного законодавства – 11звернень;

Щодо отримання копій наказів –  2 звернення;

Скарги на дії посадових осіб – 1 звернення;

Щодо виправлення помилок у висновку експерта –  10 звернень;

Інші питання пов’язані з земельним законодавством – 1 звернення.